torsdag, juni 14, 2007

ferie ja... *skeptisk*

hmmm... jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si... jo, ja, jeg savner Acta, men samtidig merker jeg at hele den greia med "ut av drivhuset" funket - og jeg var klar for å være ferdig på Acta. for å dra hjem derimot... litt mer "uklar"...

så, det er egentlig ikke noe feil i å være hjemme, jeg mener, misforstå meg gjerne, men misforstå meg rett. samtidig, var jeg klar for å komme hjem til en stefar og en stesøster, (konge folk og alt, men kanskje ikke helt klar...?) kanskje ikke helt...

anyway, i morgen begynner jobbinga. og gleder meg ganske mye:) sliter litt med jobben til søndag, men får se hvordan det går... hehe:) ("Kjære Pappa, hjelp! Amen!")

jaja... bussen min går 05.55 i morgen tidlig. kan bli interessant det ja:) betyr at jeg snart bør tenke på å legge meg... (HAHA!!)

bless you - bless others!

Ingen kommentarer: