lørdag, april 21, 2007

aldri si aldri - studier og boplass

ok, har ikke helt oversikt over hva jeg har skrevet her inne før - og gidder ikke lese gjennom alt... hehe:) så... la oss ta for oss en av de tingene jeg virjelig har tenkt, og stresset, mye over den siste tiden. det veldig berømmelige neste år, også kjent som; "hva skal jeg gjøre fra høsten?"

og ja, jeg har kommet frem til ikke bare en, men to ganske så store besluttninger:)
(applausen gies her...)

for det første: jeg skal studere teologi.
ikke spør hvordan jeg kom frem til dette, sier bare at det var Gud:) jeg har intenst lyst, selv om folk sier den gleden bare varer to uker... hehe:) gjør ikke noe. jeg gleder meg til å studere teologi:) merkelig dette her altså... :) hehe:) (og ja, det var en av de tingene jeg aldri skulle gjøre...)

det andre: jeg blir i Stavanger.
jo, ja. jeg sa jo oslo da sånn egentlig... men, ehm... vel. trives veldig godt her, skolen er grei, og jeg kan fortsette i IMI. samt at jeg vil lære litt mer å stå på egne ben. i oslo ville jeg vært en del av familien, de vennene jeg allerede har der ol (noe som er vel og bra - allikevel...) her i svg er jeg litt mer alene, men samtidig er jeg mer meg på mange måter. her har jeg liksom bygd meg selv opp fra scratch:) *me like*

sooo... for de som ikke har fått det med seg enda. jeg skal studere Teologi (haha! kommer ikke helt over det der selv altså! hehe:)) og jeg blir i svg. så - folkens andre steder i landet: jeg kommer til å savne dere (meste parten hvertfall:P) og dere er alltid velkommne:)


ellers?
hmmm.. vel, Gud driver å utfordrer meg da... og det er jo litt digg da:)
drar til Fredtun Fhs på mandag - og det blir digg:) (skal prøve å få inn en post i morgen ang det.)
ellers så går livet litt opp og ned, men det gjør liksom ikke så mye lenger. jeg kan alltid komme til Gud:) og livet går som regel fortere ned hvis jeg ikke gjør det:)

Gud er god folkens! ingen tvil om det:)

Ingen kommentarer: