onsdag, september 26, 2007

flere tanker om hva jeg vil... denne gangen mer konkret

som en direkte oppfølging til bloggen jeg skrev på fredag hvor jeg surra en del om at jeg ville og ville, men ja kanskje ikke helt viste hva det å ville var... eller noe i den duren... (forvirra? jeg er vertfall) anyway. det har entret en drøm i hjertet mitt og Gud har satt fyr på den (og meg...) den er ganske enkel, og ikke så konkret, på mange måter litt overraskende, men samtidig ikke overraskende i det hele tatt... merkelig det der... anyway.

Jeg vil disippelgjøre ungdom.

så enkelt er det altså, men utfra den ene, ganske så enkle, men allikevel utrolig utfordrende setningen begynner det å danne seg en plan. om den er min (og ikke helt bra) eller om det er Gud som har vært å inspirert meg litt er fortsatt uvisst, men jeg har vertfall planer om å pitche ideen på IMI (om en liten stund vertfall... må bare be litt mer over det først...) så får vi se hva som skjer. oppdatering er det mulig at følger ja. så mens jeg er i Bergen og ber om helbredelse for knæra mine (som er !"%&/(/&%¤#) så kan dere gjerne sende en bønn eller tre og om at jeg skal få ledelse i denne brannen som er blitt tent. og om at folk skal bli forbredt på at jeg kommer med disse tankene, denne brannen. mulig også denne planen. hadde vært veldig snilt ja. *takke for det*

vi snakkes!
og husk: søk Gud først og Han vil gi dere alt hva dere trenger!

4 kommentarer:

Anonym sa...

disippelgjøring av ungdom er ein utruligt givande ting, stå på.

HMM sa...

Jaja, det er jo godt at det er flere enn meg som har den ideen i hue:P:P

Ane sa...

hmm: hørte om dette! vi MÅ ta en prat! (skal bare be litt mer over det hele først... hehe)

men ja, prat! ja!! (uansett egentlig:D)

Cathrin sa...

Ane... me har en lokk ungdomma som har starta ett nytt opplegg på hana... isje uk, for der må me først leda folk te tro før me kan disippelgjørr ungdom... PitStop e ein søndag i månen kl hall 8.. å e for aldersgruå 20+... me har ingen øvre aldersgrense... men d handle om å villa någe merr me Gud... kan isje me snakkas om d en dag.. me har forresten en ting te å snakka om.. d e snart bursdag....