lørdag, juni 02, 2007

Christoffer og jeg har en bolle i ovnen...

hva får du på hva som skjer hvis du kombinerer: 1stk overtrøtt jente, 1.stk bolledeig, 1.stk Christoffer, en del fnising, 1stk død hukommelse, ca 3.stk dårlige ideer?


jo det skal jeg si deg. Bolla til Christoffer og meg:) for å si det sånn; vi hadde en bolle i ovnen...





vakkert ikke sant?

ble vertfall til stor glede for de som kom hjem fra Puls.

og ja, den heter Geir - til ære for marit som var den første som så/lo av den...

14 kommentarer:

Marit sa...

An ser faktisk vanvittig ekkel ut...

Ane sa...

ey! han heter Geir!

og ja, den ser rett og slett helt forferdelig ut!

hehe:) men den var relativt god:)

Cecilie sa...

S- for Sygt-bra-koneemne-Ane! :P

Anonym sa...

eller s for sygt-dårleg-å-baka :P

Kjell Rune sa...

Godt dere koser dere. Hils til Geir. Jeg kan godt være fadder når den tid kommer...

Ane sa...

geir er død - spist opp...

og jeg vil påpeke at jeg tror jeg fortjener en S- (sygt-dårleg-å-baka) på akkurat dette prosjektet...

har en mistanke om at jeg vet hvem t er forretsen...

Marit sa...

T e litt for lite anonym. Dessuten e eg enige me an.

Anonym sa...

:) ;) :P

Ane sa...

:O

den mystiske "t" er tilbake! :O

Ane sa...

:P

Anonym sa...

si dykk veit kven eg er, så er jo mystikken vekke

Anonym sa...

og sidan blogger blir indeksert så føretrekker eg alias.

Marit sa...

pingla!

Ane sa...

skal vi late som om vi ikke vet hvem han er?? hmmmm... ^o)