mandag, oktober 16, 2006

en liten innføring i bruk av denne blogg - for leserene.

ja man kan sikkert lure på hvorfor jeg har to blogger (tre egentlig, men prøver å gradvis avlive den ene..), men greia er at jeg må ha en på engelsk (som ikke vil blo oppdatert fult så ofte), samt en som jeg kan bare utfolde meg fritt i, på moderspråket. og det er denne! mohahaha!

-ehm, eller ikke. skal prøve å legge igjen Gullom i den andre bloggen, (den jeg prøver å avlive,) og dele, tja, ganske mye med dere her (for den som gidder å lese, vel og merke). det første jeg skal si er: jeg kan ikke love dere noe som helst! jeg skal prøve så godt jeg kan (acta løfte nr.3!), men jeg kan ikke love noe.

først av alt. jeg går på acta bibelskole i stavanger, og noe jeg håper på er å prøve å skildre noe av hverdagen herfra. ren og rå brutaliet med andre ord - (eller kanskje ikke helt...)

for det andre, det som skrives her bør dere (dvs. de som gidder å lese dette) ta med en klype salt... eller kanskje ti. dette er ikke gal manns ralling, men det er ikke veldig langt unna gal dames ralling... hehe:)

det tredje! noe av det som kommer inn hit er seriøst, veldig viktig å få med seg at ikke alt vil være det, men igjen, forstår dere ikke ironien min kan dere egentlig ha det så godt.

hmmm... ellers... hmmm... tja. dette vil være galskapsbloggen min, så det ville vært hyggelig om dere stakk innom den andre (den nesten normale som er full av engelske stavefeil vettu...) av og til, ingen tvang, skal uansett fortsett å være positiv, (acta løfte nr. 1!) til dere mine (ikke eksisterende) trofaste lesere:)

takk for at dere stakk innom, til next time (sorry - glipp) til neste gang! tjsalabais!

(hmmm... funker den som støttende? for da har jeg alle tre acta løftene:D.... hmmm....)

2 kommentarer:

Cathrin sa...

hvem er du? någen som går på skole med marit, den tog eg, men kem??

Marit sa...

For eksempel ane liksom...?