tirsdag, oktober 17, 2006

jeg er ikke syk!

selvom nesa renner, øya er blanke, kulda sitter i kroppen som kniver, tåa verker (dette riktig nok for at jeg falt ned trappa på vei til dusjen i dag morges...noe som forresten var svin vondt! helt utrolig kjip måten å bli vekt på. man går til dusjen, sånn i halvsøvne, og faller ned trappa! utrolig kjipt - veldig traumatisk! trodde en stund at jeg hadde brekt tåa, noe jeg selvsagt ikke har, men du tar tegninga... er ikke noe morsomt å våkne av at man FALLER ned en trapp.... ikke noe morsomt! uansett....) og halsen føles som sandpapir... dette betyr ikke at jeg er syk! gjør det vel?!?! (cecilie - ikke svar!)

uansett, har ikke tid til å være syk.... skal på besøk i fengselet i dag, og på chill. samt at jeg skal til byen i morgen, g12 på torsdag (pluss oskar møte...) og fredag er full. lørdag er en fin dag å være syk på. lørdag, ikke tirsdag! og hvilken dag er det i dag? tirsdag! mumle... kjære sykdom, kan jeg utsette deg til lørdag? tusen takk:D

ha en fin (og frisk) dag videre! sees resten av uka, men ikke på lørdag (for da er jeg syk...)

og ja, jeg vet jeg har mye og gjøre, men det er derfor lørdagen er fri! (hmmm... med andre ord... kjære sykdom, kan du utsettes til neste ferie - eller noe i den duren - feks bare skippes? tusen takk!!!)

ha en fin (og fortsatt frisk) dag videre! snakkes!


bless you all:)

4 kommentarer:

Marit sa...

Eller så blir du utsatt for et bakholdsangrep fra sykdommen så jørr at du ligge strekk ud i tri vege...

Ane sa...

nei - slikt er oppskrytt....:P

Marit sa...

Som Cecilies talerør sier jeg: Gå hjem å legg deg!!!!! Du e sjuge ofr pokker!

Ane sa...

*ignorere alt som kan tolkes fra å komme fra cecilie*