søndag, februar 25, 2007

Jeg må slutte å planlegge - Guds planer er så utrolig mye mer artige

sitter å ser på studier til neste år og blir bare depressiv... det faget som frister mest har jeg bokstavligtalt null sjanse for å komme inn på. hyggelig det ja.

ellers. vel, drar om ikke mange dagene, blir borte i en mnd - og kommer hjem til en to ukers ferie... ehm, merker jeg kanskje burde søkt på studie nå... jaja, har hvertfall lagt inn en søknad på SO, samt at jeg skal sende en med en gang jeg kommer hjem, så får vi se hva som skjer. alt er opp til Han der oppe.

greia for meg er at jeg har på mange måter lyat til å gå Staffeldts, men samtidig vet jeg ikke hvor mange flere år med "acta-ish" jeg klarer... trenger har teori, eksamner i fleng, lærere som irriterer og studenter som jeg kan frelse. jeg trenger UiO!

arg... *lei*

vet jeg egentlig sa at jeg ikke skulle gjøre dette før etter teamturen, men jeg er en planlegger, dvs, jeg klarer ikke å ikke planlegge!!og nå skaper det litt frustrasjoner kan du si... men, men er ikke noe jeg får gjort med det nå... så får vel bare sette meg ned og nyte det faktum at jeg har litt for mye å gjøre før teamturen... sånn btw, må løpe - har "litt" å fikse!!

be blessed - and listen to God, He knows where you're going to put your foot! (not you:P)

Ingen kommentarer: