mandag, april 23, 2007

Norges team!!! - i fare....

da drar jeg avgårde til Fredtun i morgen - forhåpentligvis...

du skjønner, har hatt en litt smertefull opplevelse med øyet mitt, og for øyeblikket (hehe) er det hovent, rødt og ømt. og ja, det har en klump jeg ikke helt vet hva er... *spennende* så, dro til legevakten, igjen ja, og de konstanterte så utrolig snilt at hvis det ikke var borte i morgen (les: om nå 8 timer) så skulle jeg en tur på øye poliklinikken. hmmm.... *skeptisk* jeg vet litt om sykehus, og deriblant at poliklinikken er stedet du som regel ender opp hvis de ikke vil ha de på legevakta... (kan være flere grunner til dette, men blandt annet på grunn av omfanget...) så---- dette kan bli riktig så spennende! :)

og dere som har lest litt her inne før - evt bare kjenner meg - vet hvor mye jeg hater å være syk. tenk dere da i tillegg hvor glad jeg er over å 1, ikke vite hva det er. 2, muligens måtte avlyse en tur jeg gleder meg til. "o Happy!" - ehm not!

så, som da teamleder på Fredtun teamet får jeg kanskje ikke være med. dette kan bli artig. :) ehm, eller ikke... uansett; endten så blir øyet mitt friskt til i morgen og jeg blir med til fredtun, eller så forblir det dårlig og jeg hopper av hjemme... (hey, gidder ikke være på mosvangen alene liksom...dessuten har jeg flere kontakter på sykehuset hjemme... ikke spør...) hehe:)

så. det var en tiny oppdatering på hva som skjer. be gjerne for øyet mitt - vil så gjerne være med til fredtun!

forsnakkes en gang!

you are blessed so that you might bless others!

Ingen kommentarer: