søndag, juni 17, 2007

nok en dag i Den Levende Parken!

*trøtt*

4,5 timer med: "hei,hei!!" og "er det gøy å kjøre karusell?"

og 4,5 timer med: "det som er kjempeviktig når man skal kjøre bil er..."

ah! har skikkelig sommer følelse:)
spesiellt når stemmen begynner å svikte i fem-tiden som en følge av konstant snakking siden klokken var ti, kun avbrutt av enkelte drikkepauser - sånn hovedsaklig for å få igjen stemmen for ente gang... hehe:)

men ja, sommeren her på sørlandet er i gang, men jeg må medgi - jeg savner virkelig stavanger... savner gudstjenestene på IMI, folket og tja, alt egentlig. (kaffen på Amys!)
gleder meg noe vilt til å komme tilbake. leker med ideen på å ikke jobbe her i det hele tatt i august, men rett og slett avslutte sommeren på sørlandet med IMPULSfestivalen - og dra hjem rett etterpå - og jobbe litt i stavanger før skolestart... hmmm... liker ideen:)

eller hva sier dere folkens? skal jeg holde meg unna stavanger helt til den 10. august?

be blessed! bless others!

7 kommentarer:

LumoslunA sa...

kom med EN god grunn til å holde seg unna Stavanger i det hele tatt da Ane......bare kom tilbake du....jeg for min del skal være her til 8. juli, og må tilbake den 23., så.... Men Stavanger er jo bra! :)

Marit sa...

Bare kom! Men gjett kem s ska på leir fra 9-13 august?

Nils sa...

Først og fremst. Gratla med nytt design. Det synes jeg var vanvittig stilig! For det andre så må du selvfølgelig komme hjem etter Impuls. Du finner sikkert noe å holde på med her i byen, for det er alltid noe som skjer her. Og uansett går det jo an å ta en kaffe på amy's....

Ane sa...

MARIT!! det er jo da jeg kommer hjem!! sånn på det seneste liksom... !!

hmmm... må jeg hvertfall komme hjem tidligere... :O

! (at det går ann Marit...!)

majann - du sier noe rett der altså...

LumoslunA sa...

Og jeg er LETT med på kaffe en dag om du skulle komme tidligere! August er jeg vel nærmest HELT alene her....for jeg jobber jo bare noen timer på dagen - eller natten fram til 22 august! :)

Torill sa...

Ane, kooooom :D
Jeg jobber på Mosvangen i sommer vet du, og kan alltids ta en kaffe eller fem på Amys med deg når jeg ikke er på jobb :p Men jeg drar til Bergen 10. august, så det er en gooood grunn til at du skal komme til Stavanger før det XD

Ane sa...

jeg vil hjem... *snakke med sjefen*

og vil møte ALLE DERE på kaffe:D