fredag, juni 15, 2007

sol, sommer og barn

yepp, yepp... da var årets første dag i Den Levende Parken over, og sommeren har offisiellt startet. nice!

så - jo ja, kommer nok til å bli en bra sommer, bortsett fra at Tessa ikke jobber der, jeg skal jobbe en del gruvedal, har opptil flere skift på kardemommekarusellen som varer 9,5 timer. (det burde vært straffbart...!) opptil flere skulende blikk, (uten å si noe mer om det...) og tonnevis med barn. jada. blir nok en konge sommer i år og skal du se! (*skeptisk*)

anyway, dagens kjipeste:
forklare til en mann som så vidt snakket engelsk at hvis ungen hans bare hadde blitt født en mnd før - så kunne han ha kjørt bil. for så å forklare det om og om og om og om og om igjen.

dagens særeste:
to søsken, en gutt og en jente, som gjorde alt simultant. var nesten skummelt. "har dere sett giraffen?" de ser på hverandre, før de ser på meg og begynner å nikke - samtidig. freaky!

jepp, dagens update. avsluttning på udg:) tror nok det blir bra ja:)

snakkes!


be blessed! bless others!

3 kommentarer:

LumoslunA sa...

bare vent, plutselig kommer jeg og besøker deg.....for jeg må jo hilse på den nye giraffen!! :D

Jeg tror det blir bra jeg Ane. Plutselig er det høsten igjen... :)

*klemme*

kjetil sa...

hehe.. du er kongen i parken!

Marit sa...

Men du e isje i Kongeparken;)