torsdag, oktober 04, 2007

små barn, store gleder, store barn, små gleder... evt en laptop...

Mormor: hei! lenge siden sist, tenkte jeg skulle bare prate litt med deg...
Meg: hei!
*prate litt med mormor*
Mormor: du, jeg bare fortelle deg dette. vet du hva jeg og morfar kjøpte til meg i går?
Meg: nei...hva da?
Mormor: vel, Marius var med oss da, siden han kan slikt. men gjett da!
Meg: beklager, men fortell!
Mormor: vi kjøpte laptop til meg!


så, derfor, til ære for min knall kule bestemor, (som er omtrent like barnslig som hun ser ut på bildet - et bilde hun ville drept meg for hadde hun sett det...) kommer dagens 2. bloggpost. og ja, mormor er 83 år gammel. 83! og har akkurat kjøpt sin første laptop. det er kult det!

1 kommentar:

Torill sa...

Allright, hvor fett er ikke dette, da?! Sjeeef bestemor! :D