onsdag, juni 13, 2007

en helt ny grunnmur

så, har lekt meg litt med layouten til bloggen. tenkte litt at nå som jeg er ferdig på Acta bør det markeres med en helt ny layout... en som markerer at jeg er plantet et nytt sted (i første omgang kun for to mnd) men dere (kanskje spesiellt acta'ere) tar metaforen...

ville også lage en layout som representerer litt mer av meg - som representrer forandringen som har skjedd dette året, som representerer det faktum at jeg ikke er redd for å være kristen lenger. en som viser litt mer av hvem jeg lever for.

det vil komme linker til andre bloggere etterhvert, men lover ingenting sånn over natta...

be blessed - you are!

7 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Veldig kul layout, Anemor.
Håper du får fine dager framover.
Klem kR

Betty-Kristin sa...

kjempe kult ane,du er flink! ;)

Trond Westby sa...

Utrolig kul layout. Konge bildet du har laga. Det må jeg si. Stå på!

Helinor sa...

Ane, den va heilt konge;) Digge deg:) glaideg. smileklem fra meg

Ane sa...

takker:)

som sagt, leker meg, så vet ikke helt hva jeg ender opp med... hehe:) men,men - godt å høre at jeg ikke har tryna helt:D

Marit sa...

Hmm, me ein gang eg endre layouten min, komme du å lage ein vanvittig kule sjøl! Kjenne kanskje at eg må finpussa litt på min egen...

kjetil sa...

amen ane