søndag, juni 10, 2007

takke-ti-takk ja

hmmm... siste natta på Mosvangen. litt rart igrunn...

vet ikke helt hva jeg tenker lenger, på en måte blir det digg å komme hjem, på en annen måte vil jeg bare være her. er på mange måter ferdig med acta, men tja, acta er jo bare begynnelsen, så er jo egentlig ikke mulig å bli ferdig.

for de som vil - avsluttning i morgen, IMI kirken i Svg. det vil bare bli helt utrolig.

Gud: takk for alt!

Acta're: dere er fantastiske. jeg har ikke ord for hvor mye dere har betydd for meg i år, og hvor glad jeg har blitt i dere.

semi- Acta're (de som har gått tidligere år, evt bare hengt veldig mye på Acta...): kommer til å savne dere - don't be strangers.

lærere: dere er fantastiske gartnere!

staben på IMI (frivillige og ufrivillige:P): takk for at dere ikke har kastet oss ut selv når vi har bråkt å gangene og kontorlandskapet - og når vi har kommet seint på morgensamlingene...

IMI - er ikke helt ferdig der enda nei... teologi i tre år... tvitvi... godt jeg ikke hadde en "aldri-liste" sier nå jeg:P gleder meg til å følge ferden videre:)

takk for i år - sees til høsten! :D

2 kommentarer:

Nils sa...

Hey Ane! Utrolig kult at du henger med videre i Stavanger. Det synes jeg er kongekult. Vi må kjempe orgelets sak videre altså! Jeg har ikke gitt opp! Ha en god sommer!!!!

Betty-Kristin sa...

kom på besøk i sommer ane ;)

ps: kos deg med orgelet i ferien,hehe. Du må ikke glemme å dele den gode nyheten til alle ;)

love yha!