onsdag, april 11, 2007

"Pappa! hjelp...! amen"

ok, så jeg er blitt bedt om å skrive til imi's hjemmesider - kort fra teamturen liksom. og jeg sliter skikkelig. jeg opplevde så sinnsykt mye i løpet av de fire ukene i Kambodsja, ord har på mange måter vanskelig for å forklare det. samtidig vet jeg at det er den eneste måten å gi videre det jeg fikk. *arg*

så, da sitter jeg her, for andre dagen på rad og prøver å få noe fornuftig ned på arket (les:pc'n)... og jeg blir bare mer og mer oppgitt. Gud gjorde så mye der nede, hvordan kan jeg få Hans arbeid ned på et ark? helst kort fortalt, akkurat passe personlig og gjerne konstant veldig engasjerende...

sier bare en ting jeg; "Pappa! hjelp...! amen"

1 kommentar:

LumoslunA sa...

tihi:

http://nattprinsessa.blogspot.com/2007/04/regler-hver-spiller-starter-med-skrive.html

*klem*