lørdag, april 07, 2007

shooot! facebook!

ehm... BØGG ! jeg er hekta! alt er din feil madeleine... jeg bare sier det nå med en gang... ok, så, har, ehm, fått meg profil på facebook, og finner det (i begynnelsen) helt greit... nå, etter en liten stund er det ganske fasinerende... desverre...

helt ærlig er jeg litt mot slike sider, spionen i meg hopper liksom frem, og gjør alt for å finne ut ting og tang - på den andre siden, andre kan gjøre det mot meg, og det liker jeg ikke. ikke i det hele tatt! (ja, jeg vet det er hyklerisk...) samtidig, nå prater jeg liksom med folk jeg ikke har pratet med på evigheter, bare fordi det er opprettet kontakt liksom... samtidig, det er jo de jeg kuttet kontakt med - med vilje, og som nå har fått en ny måte å prate med meg på... og vil jeg virkelig det?

høres sikkert dust ut, men sannheten er at jeg går tiltider fort lei sider som dette... jeg er ikke en person som liker å ha "dype" vennskap med mange mennesker, jeg liker små kontaktflater, ikke store. jeg liker generellt ikke å forholde meg til mange mennesker, et par er liksom nok... men alikevel har jeg gitt etter for presset og er blitt med på facebook... det eneste jeg har å si er; hvor lenge gidder jeg å innvolvere meg der inne? sånn helt seriøst liksom... jeg gir meg selv en måned - maks.

Ingen kommentarer: