lørdag, april 07, 2007

det går mye sykt på tv i feriene...

påskeferien: vært hjemme i ca 8 dager, hjemme på fevik i ca 7. hva har jeg gjort? lite... veldig lite. hengt mye med venner, men bortsett fra det - lite. hva burde jeg gjort? litt mer enn det jeg har gjort for å si det sånn...

dagen i dag: hva jeg gjøre? pakke, vaske kjøkkenet, vaske klær, rydde i huset... alt dette gjøres hvis jeg i det hele tatt skal ha noe håp om å komme meg hjemover i morgen... lyst til å utsette reisen en dag - ja! men eh, neei... orker ikke komme hjem 5 minutter før gudstjenesten for å stresse meg dit - og vil på den! samtidig, hva bør jeg gjøre i svg? ehm, jo, rydde, vaske... er det en liten rød tråd her eller? så, derfor, ting som må gjøres i dag: rydde, vaske (x2) og pakke.

det betyr vel egentlig at nå når jeg holder på å hive en film i spilleren så er ikke det den beste ideen... jaja. så lenge alt er klart til 08.00 i morgen tidlig...

det er ferie, man skal gjøre litt ukolke ting av og til da...


you are blessed so that you can bless others!

Ingen kommentarer: