onsdag, januar 10, 2007

tidli' på'n

så da sitter jeg her, litt sånn tidlig på morran og prater med våre Canadiske besøkende.... (er ikke så mange av de som er canadiske da, men hallo, who cares??) og samtalen går selvsagt på om skolebrødet mitt er en "donut" eller en "danish"... det er ingen av delen... (hehe)

uansett, var egentlig ikke det jeg skulle prate om, det jeg skulle si, sånn i forbi farten, er Gud er så sinnsykt go! jeg hadde ikke aning... han er så full av kjørlighet og bare venter på å kunne gi den til oss, det er jo helt sykt! og sinnsykt fantastisk!!

for engangs skyld har jeg fred:)



oj, må stikke, mat:)


bless you all!

2 kommentarer:

madeleine sa...

husk din grimstadlærdom. det heter "poRke", ikke skolebrød.

rockekua sa...

HALLELUJA!!!
Reiser til New Orleans i morra!! moro!
klemsidems!