torsdag, januar 11, 2007

gjeeeesp! MÅ legge meg tidligere... !

så, fant ut, smertelig, at det å sove fire timer er ikke sunt, spesiellt siden du liksom skal ha undervisning fra 09 til 21.30... ikke bra...

men greia var at det var så bra! gårsdagen liksom... var så sinnsykt kult, si ble sittende å prate om kristen drømme tolknig, og profetier. det å kunne komme med profetiske ord til oppbygging. og det var så kult. og jeg fikk det til:) (sånn btw, folkens, jeg trenger noen å øve meg på - si i fra hvis dere vil være med!)

bibelskole elevene fra TAFC har fått meg til å innse at jeg vil ha mer. jeg er så utolig lysten på mer! jeg er så klar for å bare bli fylt opp, fylles opp og øse ut! jeg vil ikke la det stoppe nå, jeg trenger mer. rett og slett. jeg er blitt avhenging, ikke av alkohol osv, men av Gud - og det er ganske kult!

jeg vil gjøres klar for å gå hans vei, ingen andre veier er laget for meg. jeg er som jeg er for en grunn, fordi det er en plan med det - Guds plan.

oj, fantastisk undervisning pågår... må stikke, men be for meg, be om at Gud skal vise meg veien videre:) be om at jeg skal fylles, og komme nærmere Gud.

bless you!

Ingen kommentarer: