mandag, juli 23, 2007

tiden flyr (litt for) fort...

mandag:
slappe av to sec, snakke med mamma, jobbe.

tirsdag:
pakke/rydde/vaske klær, sjekke billetter til parken, jobbe

onsdag:
jobbe, få besøk i parken, pizzakveld med jobben

torsdag:
jobbe, prøve å rekke å være med på å hente Cecilie på toget, hjem, grilling med folk, pakke/rydde/vaske klær

fredag:
pakke det siste, rydde, muligens gå litt i parken, jobbe, få besøk, Kapt Sabeltann forestilling

(før fredag skal jeg også ha den siste medarbeider samtalen med sjefen, helst ha møtt tanta mi som vist skal bo litt hos oss, hengt litt med stesøstra mi, gjerne sett litt til familien, møtt alle vennene mine jeg ikke får sett igjen på evigheter, tilbragt tid med Gud (takker Han bare for at jeg har en time hver vei til jobben. Soaking sier jeg bare!) samt at det er en del ting jeg trenger fra div butikker. ...)

lørdag:
ha besøk, pakke det jeg glemte i går, kjøpe pesto til OJ (veldig viktig!), dra til Lista

søndag - søndag:
Impuls og Lista:D

mandag: evt jobbe ekstra, pakke det siste, rydde det siste, henge med venner

tirsdag: evt jobbe ekstra, pakke, rydde, kaste bort tid, avsluttningsfest med jobben

onsdag: dra tilbake til Stavanger:D

hmmm... oj. tiden går fort...

så, hvis det blir lite blogging i tiden som kommer har dere grunnen her. men frykt ikke, skal få (prøve vertfall) mobilblogging klar slik at jeg kan henge litt mer med i svingene, her inne også...

till next time!

you are blessed so that you might bless others!

1 kommentar:

Susanne sa...

Ååååå!!!! Kjenne eg glede meg noge så usannsynlig t å bo sammen me deg! (og marit då!)

Weeee!!!!!!!!!