lørdag, juli 28, 2007

nok ett kapittel er skrevet...

hmmm... da var jeg ferdig med jobben i Den Levende Parken for i sommer... om jeg jobber der til neste år, er veldig usikkert. spørs på om jeg får jobben jeg vil ha... uansett, på mange måter har denne sommeren gått vilt fort, og i morgen setter jeg nesa mot Lista og verdens første SommerImpuls! WOW! *gleder meg*

var på Kapt.Sabeltann i dag, beste kommenttaren kom etter veldig kort tid og var:
- "slik er det jo med damer, de forsvinner med en gang de får det siste ordet."
så sant, så sant... ;p
var et bra show, ble bedre når den mildt gretne dama foran med forsvant, og merker; jeg ha samleplate til alle Kaptein Sabeltann sangene - helst før Impuls:D

uansett, må legge meg, natta er kommet altfor langt, og regner med at jeg blir vekt tidlig i morgen tidlig... (håper nesten det...har litt for mye jeg må gjøre...) når jeg entrer Lista vet jeg ikke helt, får se det litt ann.. men jeg vil prøve å blogge litt mens jeg er der, men garanterer ikke noe.

so... til neste gang jeg tilfeldigvis snubler innom;
you are blessed so that you might bless others!

2 kommentarer:

Marit sa...

Samleplate til alle Kaptein Sabeltann sangene? Ikke i mitt hjem.

Helinor sa...

Ane si Marit ikkje vil at du skal ha sangene der er det bare å komme til meg å spille.....

Men Marit eg hørre rykte om at du ska kun bu der et år så jedna du må føja deg??!!

Snakkest om ikkje alt for lenge:)

Å Ane takk for flott helg!!!