lørdag, juni 16, 2007

"lettere overskyet med mulighet for regn" - my ass!

dagen i dag, hva kan man si?

våknet, strålende humør, dusjet, spiste frokost, snakket litt med Tore, gikk til bussen. bussen kom ikke... jeg ser på rutetabell, klokke, rutetabell, klokke, dag. og får en "liten" kjip opplevelse i det det går opp for meg at "mandag-fredag" ikke er i dag, lørdag. og at bussen min sånn egentlig gikk for 20 minutter siden. nice.

*stresse*

bussen kommer, forsinket, og klarer å bli mer forsinket utover ruta. lekkert, med andre ord. kommer litt vel for sent på jobb - første gang på flere år. (2. gang på 5 år for å si det sånn - i jobbsammenheng vel og merke...)

status humør: ikke fult så bra...

tilbringer dagen i gruvedalen, et lite sted mellom to fjell hvor det virker som om sola aldri skinner. det er dødskaldt der, spesiellt siden varmovnen var "død", og ja, nettopp... det begynte å regne. digg.

dagens settning:
"Gratulerer! nå har du et helt eget bevis på at du har vært en helt ekte gullgraver her i Dyreparken!" *barn som smiler*

dagens kommenttar:
jeg sier: finner dere noe gull?
mannen svarer med (skikkelig) lengsel i stemmen: ja, hadde det bare vært ekte...

kommer hjem, sitter her å venter på at vasken skal bli ferdig slik at uniformen min er ren også i morgen. (og tørr)

be blessed! bless others!

5 kommentarer:

T sa...

glad æg sitte på kontor, vekke frå alt som hette småunger. berre siv.inga, litt bære.

Elisabeth sa...

høres ut som n herli dag, ane
- du r go!

Ane sa...

sviper - fatter ikke hva du prater om... hehe:) trodde de kunne være like ille (om ikke verre en småbarn jeg:P)

T sa...

di kan ikkje tegna då, så små unga og siv.inga har vel dæ til felles :-P

Ane sa...

neineinei... det er mange barn som kan tegne... bare ikke så bra:p