tirsdag, juni 26, 2007

(betalt) tidsfordriv

*våkner*

*ser ut vinduet*

*snur meg rundt med et smil om munnen*

det STRI regner, og jeg er eveig takknemlig for at jeg ikke skal på jobb.

*ser på mobilen*

fått melding! :D

*åpne*

"be Herren om regn..."

*ler godt*

-----

*telefonen ringer*

(det blinker) TOM - DYREPARKEN

*trekke pusten*

*svare*

(kort utdrag av samtale:
T:hei, vi sliter litt, kam du komme på jobb.
M: ehm, ja, kan ikke være der før om halvannen time pga buss.
T: ehm, ok. to sec, ringer deg senere...
---
*mobilen ringer igjen* TOM - DYREPARKEN
T:kommer du?
M: jada. kommer jeg...)

-----

*tomt for regnjakker i personalen*

*STØNN*

*løpe til heksehuset*

*sitte*

*sitte*

*ha pause*

*sitte*

*sitte*

*slippe noen inn*

*sitte*

*sitte*

*sitte*

*sitte*

omtrent ingen mennesker...

*tulle alt for mye*

-----

*sitte på bussen på vei hjem*

-----


ah! jeg er så glad i jobben min! *ironisk*

Ingen kommentarer: