søndag, desember 31, 2006

årets siste blogg

da er det på tide å komme med årets siste blogg, og da også kåre en del "årest beste/værste".. jada, jeg hiver meg på den trenden ja...desverre...

ok, here we go:

årets navn: hmmm... her er det mange som sloss om tittelen, men jeg må nok medgi at denne går til I AM. dette er sikker litt rart, men samtidig ganske åpenbart. egentlig. hvis du bare tenker litt på det. la meg bare si "i am not, but i know I AM:"

årets bok: går til det super drastiske steg å si at blue like jazz ikke troner toppen her for meg (enkelt å greit fordi jeg ikke får lest den ferdig i 2006, men tror den vil rage høyt i 2007) årets bok er ingen andre enn THE MESSAGE for meg. elsker simpelthen den boka, også har den verdens beste budskap!

årets nabo: hmmm... skal jeg her være så diplomatisk som Marit er, eller skal jeg utløse en krig?? mohahaha:P hmmm... greia er at jeg er rett og slett omringet av hyggelige mennesker, (vel kanskje bortsett fra de som spiller Aqua til langt ut på natta - midt i uka...!) så å kåre årets nabo blir nok litt for vanskelig. digger dere alle! MEN jeg kan jo kåre årets kjipeste nabo; den blir ingen tvil naboen som kjøre på meg i romjula, og påstår det var vår feil... en soleklar seier!
(hmm... han vinner forresten for årets bortforklaring, årets mest paniske uttrykk(riktig nok i en har kamp med Solfrid når vi fant rottene i taket, men alikevel.. seieren er hans), årets "UPS"... årets bremse spor samt årets billist... GRATULERER!)

årets bulk: min, ingen tvil.... bulka bilen til mamma i Januar.. og la oss bare si at det var utrolig godt gjort! (bulka den lille greia mellom støtfangeren og bagasjerommet, ikke noe mer, ikke noe mindre... til den nete sum av "mye oenger" :S)

årets sang: "skriv din historie med mitt liv" - sangen som virkelig har forandret livet mitt... skylder denne sangen så utrolig mye. utrolig takknemlig.

årets bønn: "kjære Gud, gi meg de tegn du vet jeg trenger" - hvem skulle trodd at de tegnene førte meg til en Bibelskole??

årets minst planlagte handling(fra min side): søknaden til Acta. Gud sa søk, og det gjorde jeg...

årets tv serie: Criminal Minds, synes de bare kunne ventet med den til jeg var ferdig utdannet det... hehe:)

årets eksamenskarakter: 6!!! (går også som årets overraskelse)

årets te: økologisk Earl Gray med rød blomst... den som ikke eksisterer i følge butikkdamen, men som jeg akkurat drakk en kopp av...

årets trend: bloggen... (trenger jeg si mer??)

årets Gudstjeneste: den første i maleserien... (jeg var vist helt gal:S hehe)

årets tjeneste: lys. D-I-G-G-E-R D-E-T-!

årets skade: ankelen... 3. dag på jobb, og vips... nesten sykemeldt i tre uker... vakker start. vakker...

årets sitat: o, mange sloss om sieren, men velger å trekke frem Torbjørns; "10-11 barn, det blir vel litt mye med en kone..!" vakkert!

årets uttrykk: ABBA! (og nei kjære fredtun elever; det er ikke gruppa vi snakker om...)

årets kunngjøring: "ane, du skal til Kambodsja!" (og ja, det kommer et innlegg om det... )

hmmm... tror vi har litt fra året... sikkert mye jeg har glemt, men men... skitt la gå! (kan ta det på nyåret) hehe:)

så, folkens, GODT NYTT ÅR! takk for det gamle, gled dere til det nye!

nyttårshilsen fra meg!!

bless you all!

6 kommentarer:

Helinor sa...

Godt nytt år Ane:)

Anonym sa...

Godt nyttår Ane!! :)

Marit sa...

Syns du hadde fått me deg d viktigste, eg:)

rockekua sa...

Min bulk er vel også ganske bra!:D
God nyttår vennen! Gud velsigne deg å vennen!

Ane sa...

rockekua: hvilken av bulkene er det du hennviser til?? :P glad i deg!

(og takk for at du passer på meg, selvom jeg ikke alltid gjør som du håper på... :P)

rockekua sa...

mhm! Veldig glad i deg!