søndag, november 19, 2006

oi... da var det over

så var OSKAR over for i år folkens... merkelig hvordan alt plutselig er over...

uansett, kvelden i går gikk overraskende bra. det kom folk,mange hadde pyntet seg, og vel, bortsett fra det faktum at jeg ikke har produsent gener, gikk showet ganske bra:) de to hovedtingene som gikk galt, og som folk merket, vel, det var egentlig ikke vår feil. (og det er jo bra...) jeg tror ikke jeg skal si så altfor mye, akkurat nå er jeg bare trøtt, og rommet mitt ser virkelig ikke ut, det må seriøst ryddes! så, folkens, gi meg en uke til å komme til hektene, så skal jeg være tilbake i gammel bloggeånd:)

bilder kommer forresten senere... :) (hans magnus, hvor gjemte du de på pc'n min?)

till then - bless you all:)

4 kommentarer:

Marit sa...

Gratulerer med veel gjennomført Oskar! D va konge=)

Frk. Tjoms sa...

hevnehevnhevn.... bøhh!!!

Anonym sa...

Så godt at alt gikk godt, på tross av ALT....skulle vært der, men jeg haddef or mye å gjøre. Du er goe!!! ;)

*klemmeanemor!*

HMM sa...

Stolt!!!