mandag, november 13, 2006

hodet, hodet fult av OSKAR


så, det er overraskende lite oppdateringer her for tiden, tro meg, det er ikke fordi hodet mitt har sluttet og fungere, det er bare veldig konsentrert for tiden... veldig konsentrert. om ikke mange dagene braker OSKARshowet løs i IMI, og vel, som en av de som en med i komiteen som smekker sammen dette fantastiske showet, (hva? selvskryt må være litt lov... :D) så har jeg, mildt sagt, litt mye å gjøre for tiden. "litt" mye.

på mange måter så begynner ting å haste litt kan du si, det er ikke alle brikkene som er falt på plass, og vel, som nevnt ovenfor, det er ikke mange dagene igjen til showet. men jeg har en sinnsyk ro - som sikkert kommer til å forvinne i løpet av morgendagen - men jeg har bare en følelse av at alt kommer til å ordne seg. og det er litt digg.

hmmm... bør jeg egentlig ha denne roen? ikke i det hele tatt, men samtidig hvorfor ikke? vi har fått tak på noen fantastiske verter, en konge stemme, samt mye kul underholdning, og ja, selvsagt, vi har noen kule filmer å gi ut priser til:) hva kan gå galt? sånn bortsett fra at strømmen går, prisutdelerene har glemt showet, det kommer ingen for å se på, at dekoren ødelegges som en følge av varmen, at kaka blir brent og at teppet låser seg når det er lukket?? ehm, ingenting...?

heh...ehm... tror jeg ikke skal blogge mer akkurat nå. må finne en nødløsning eller to, bare sånn i tilfelle... ehm... ja...

og du? er du i Stavanger omerådet (vel, resten av Verden funker også) ikke gå glipp av OSKAR 2006 i Stavanger!! det kommer til å bli så sinnsykt kult!

IMI-kirken klokken 20.00 Lørdag 18. November! Be there!

(trenger du veibeskrivelse? legg igjen en beskjed!:D)

Ingen kommentarer: