mandag, november 20, 2006

hmmm... hva har JEG gjort i dag tro???

ferdig!! oi, det var digg...! virkelig digg!

har sittet i ca 10 timer i dag og skrevet semesteroppgaven i bibelkunnskap, som skulle leveres i dag - før klokka 23.59.59. og jeg rakk det. en time før fristen. *stolt* (for se om jeg er det etter vi får den igjen også... hehe)

uansett, vi fikk oppgaven på tirsdag, så gjorde noe research da... og etter det har jeg jobbet med OSKAR. og i går var det lys på full guffe, så fikk ikke gjort noe da... så vips, da var det bare i dag igjen... :S må medgi jeg var ganske fed up i tre-tiden, nesten slik at jeg hadde lyst til å hive pc'n ut av vinduet, (den lysten forsvant etter noen runder med edderkoppkabal.. hehe)
så, stakk en tur på brustad, etter noen rundtstykker til middag (og kvelds,) angrep jeg oppgaven igjen. kaffe i ni-tiden, det, noen vafler (takkeklemmer sendes til Ingelin og Jon) og dumle:) var en digg pause kan du si:)

ble pratende litt med folk, tilbake til pc'n og oppgaven i halv ti tiden... ni skriving til ca 11, og oi! FERDIG!! :D

*sende oppgaven på mail til Bjørn*

*puste lettet ut*

*forandre seg fra opptatt til pålogget på msn*

*senke skuldrene*

*smile*

og der er jeg nå - sliten, litt lei 1.Peter 2:1-10 - kan den godt akkurat nå da... men er kanskje litt lei akkurat den teksten, selv om den bare blir bedre for hver gang jeg leser den... :) (the bible in a nutshell:P)

hehe:)

og veldig klar for å legge meg, må bare rydde litt på rommet, det kommer noen brann folk for å se her i morgen - og har på følelsen av at jeg kommer til å få kjeft:S

så, dett var dett for nå... må rydde:S

till next time - bless you all!

3 kommentarer:

Marit sa...

Brannvesenet sa jo ingenting jo! sko nesten tro at di isje hadde vert der i d heila... Å eg så tog ner lampen min å alt...

Ane sa...

veit - og eg som hadde glemt å trekke for gardinene... skuff...

Frk. Tjoms sa...

:P hehe :D