søndag, september 09, 2007

for vi lever i tro...

vært litt sliten i det siste, noe som forklarer hvorfor det har vært så lite blogging fra min side. hehe:)

sitter på IMI, skal egentlig sitte nede ved scenearbeiderene å hjelpe de hvis de trenger noe hjelp, men de ser ut til å klare seg bra, så tar en tiny-tiny pause.

skal være taler på en leir neste helg, er nok litt spent ja, men kjenner jeg har litt lyst:) blir bra å prate litt om Jesus igjen:) kan gjerne be litt ang det forresten, bortsett fra at jeg vet jeg skal prate om Han, så vet jeg lite. og jo. skal ha andakt med Acta i morgen. Gud, hjelp.

gleder meg til å motta på 20.00 Gudstjenesten. er litt glad for at jeg ikke har en tjeneste forbunnet med den. merker jeg trenger den pausen i hverdagen. kan fort bli litt for hektisk. hmmm... må prøve å gjøre noe med det ja. bli flinkere til å si nei til ting tror jeg, ehm, vet jeg... ah! minner meg på. har en obligatorisk-hvis-du-vil-få-lov-til-å-ta-eksamen-innlevering jeg kanskje snart bør begynne på. hvertfall lese gjennom tekstene. skal leveres den 2.okt. det var student jeg var blitt ja...

-snakkes-

dagens vers forresten:
Derfor er vi alltid ved godt mot, selv om vi vet at vi er borte fra Herren så lenge vi har hjemme i kroppen. For vi lever i tro, uten å se.
2.kor 6-7

så sant, så sant

6 kommentarer:

Nils sa...

viktig å ta seg tid til å slappe av Ane! Godt å lese av scenearbeiderne klarer seg bra på egenhånd! Gjelder å ikke si ja til for mye, ellers kan man risikere å bli ganske sliten ja. Merker jeg selv må tenke på det samme....

Anonym sa...

er det løye du blir syk, du gjer for mykje og sove for lite.

Anonym sa...

Enige me anonym eg Ane:) Sov meir og gjer mindre;) beste medisinen...

Anonym sa...

høyre du ane. sov, ikkje vær oppe te 4 på natta osv :P

Ane sa...

:O

kom fra rette kjeften t...

er ikke syk forresten, bare mindre frisk... :/

larsk sa...

Halloen!

Lykke til med talene, og god bedring!