torsdag, august 23, 2007

singel suger...

fytti rakkern!

ok, det er faktisk ikke kult å være singel. hele greia er faktisk oppskrytt. *sukk*
jeg hater å innrømme dette, men det hadde vært seriøst digg med kjæreste. enkelt og greit.

takk for meg, snakkes.




(ok, for dere som lurer, og som tror jeg har blitt fullstendig galen; har akkurat sett flight 93, en drabla god film forresten, problemet er bare at den er bygget opp rundt samtalene folk på flight 93 tok til sine kjære... nettopp, med sine kjære... da spesielt de med barn, bare sånn for å vise at folk var enda mer elsket. nice... anyway, filmen var ikke bare god, den fikk frem en intens følelse av "vil-ha-kjæreste-nå!"-syndromet. desverre. så nå skal jeg på butikken å kjøpe sjokolade. nesten like bra som kjæreste. nesten.)

2 kommentarer:

LumoslunA sa...

- men bare nesten ( og jeg har tro på ting Ane, jeg HAR tro på ting!!) ikke bare dine ting, men ting generellt, hvis det ikke er han, så er det en annen han, og han kommer!!! - ;)

*klemmepå* (jeg er forresten litt enig i at sjokolade nesten er like bra!) :)

Småen sa...

Hmm.. velge mellom skjokolade og mann? Mja.. skeptisk. Skjokolade funker kun på kort sikt;) Ikke for å strø sukker i sårene altså...

Uansett, kan jeg få mailadressen din? Vil gjerne sende mail til Kambodsja teamet ditt, så hvis du sender ei liste til meg?

smaaen@yahoo.no