lørdag, juli 14, 2007

xx-something down, nine to go...

hva kan jeg si? jeg har ni dager igjen på jobb... ni.
grunnen? vel, jeg skal ikke jobbe i august. ikke i det hele tatt... du skjønner, jeg spurte sjefen om jeg kunne få fri frem til den 5. siden jeg ville (les: skulle) på ImpulsFestivalen (noe du også skal regner jeg med ;-p hvis ikke, meld deg på her. nå med en gang ja.) også flytter jeg jo tilbake til stavanger igjen den 8. så... kunne jo sånn i teorien jobbe to dager da... pakking? vel, kunne jo gjøre det på nettene... hehe:) uansett, han så ikke noe vits i å dra meg på jobb de dagene og jeg fortjente å få noe fri - frivillig denne gangen vel og merke... så, da blir det IMPULS hele uka:) med opp-og nedrigg selfølgelig. hva jeg skal gjøre der? tja, bør kanskje snakke med Hanne ja...hehe:)
hva skal du fra 31.juli-5.august? på IMPULS ja? så bra! ikke meldt deg på enda? fortvil ikke, det kan du gjøre her. (ps. overskriften funker igjen!! :D)

1 kommentar:

Susanne sa...

Yey!!!!!!! Impuls!!!!!!!!
Glede meg!!!!

(og glede meg kjempemasse t å se deg igjen Ane:) savne deg!)

Hallo! Unna ein måned igjen før me flytte inn! Weeee:D:D:D

Store klem!