onsdag, juli 04, 2007

"W-O-W! sier nå jeg...!"

så... sånn, helt seriøst, hva holder jeg på med for øyeblikket? jo det skal jeg fortelle deg! :)
jeg rydder... mhm... du leste riktig; jeg rydder.

lurer du på hvordan det ser ut når jeg rydder? ikke fortvil, dine høyeste ønsker vil nå bli oppfylt og bilder vil bli publisert! (lurer du på hvordan jeg viste at du ville se beviser på at jeg rydder forresten? la oss bare si at jeg så et uhyre interessant program om noe tankeoverføring-greier i dag. W-O-W! sier nå jeg...!)














ja- dette er bilder av rommet som jeg holder på å rydde. og sånn for den ekstra nyskjerrige, et par små detaljer;
- senga som så vidt synes på begge bilder (dog litt mindre på det til høyre) er egentlig en 1.20 seng...
- bildet du ser til høyre i det høyre bildet (hehe) har jeg malt. det er ca 1.20 bredt og 1.50 høyt...
- JA! hyllene over tv'n (høyre bildet) er ryddet på dette bildet...
- jeg har en treningssykkel på rommet. ikke spør, ok?
- det står, minst, tre pappesker i høyden (høyre bildet, foran bildet mitt) alle fulle av ett eller annet c*ap...
- rommet er egentlig stort... det bare synes ikke nå som det begynner å bli ryddig (dere skulle sett det før...)

men ja, må fortsette jeg hvis skal jeg ha noe sted å sove i natt... snakkes!

2 kommentarer:

Nils sa...

hvorfor har du en treningssykkel stående på rommet?

T sa...

ja kvifor har du det......