onsdag, juli 18, 2007

bla bla bla...

da er billetten til Kapt Sabeltann revet bort av min kjære med-actaer Hildrun:) hun kommer da altså ens ærend ned hit neste fredag for å få med seg Kapt. Sabeltann. hun hadde ikke vært før, så det var jammen på tide - er bare glad for å kunne yte litt rettferdighet for en (soon-to-be) Sabeltann-fan:)

hmmm.... ellers, vel, hadde egentlig min sjette-siste dag på jobben i dag, til jeg satt på bussen på vei hjem og fikk en tlf fra sjefen som gav meg to ekstravakter. *lykke* om nøyaktig to uker er jeg på Impuls og om tre uker flytter jeg tilbake til Stavanger:) veldig snart etter det skal jeg på jobbintervju(!) hos Dolly Dimples(!!)
i morgen går jeg tilbake til å ha en, ikke to telefoner (takk til hatobjektet Telenor...*sende sinnatanker*) og det skjer jo selvsagt den dagen jeg drar på dagstur inn til Oslo (i morgen altså...)- for å møte mine besteforeldre som ikke kommer til å være der fordi de er på en eller annen Prøysen-festival-greie... men drar jeg inn for det? selvfølgelig! det er jo tross alt Oslo:) hehe:)

sjefen min er forresten meget så opphengt i det at jeg skal studere teologi, og i følge han, bli prest. (ikke at jeg har planer om det... enda...) og han klarer på en eller annen seriøst imponerende måte å blande det inn i alle samtaler vi har. uansett hvor korte eller lange de er... har ikke helt bestemt meg om det er bare fasinerende eller irriterende enda... men,men, har jo fem, nei SYV (:D) dager igjen på jobb å finne det ut. *glede*

tsjala-bais folkens! snakkes!

3 kommentarer:

Nils sa...

På hvilken måte er sjefen din opphengt i at du skal studere teologi? På en positiv, negativ eller undrende måte?

Helinor sa...

Ane, ifølge mamma e eg allerede fan av han der Sabeltann: Som 5 åring satt eg på golvet å sang "så kan vi ta det jolig de neste hundre år...." så ja... har vore fan i 12 år!!!! blir utrolig gøy, men hvor mange timer bruker en fra stavanger til kr sand med bil?? vet du??? klemmer:)

Ane sa...

ville nok sagt på en litt sånn undrende-positiv-men-allikevel-kanskje-littegranne-skeptisk-måte... jeg mener det finnes håp;)