mandag, april 23, 2007

"uspesifisert infeksjon på øyet"

da er vi fremme på fredtun - og får de som har lest bloggen min (hehe) betyr det at øyet mitt er ca friskt... ehm, ikke helt, men det er bedre... :) Gud er god:)

så, dagen i dag besto av en tur på sykehuset - igjen... hehe:) og gikk fra diagnosen "sti på øyet" til å få diagnosen "uspesifisert infeksjon på øyelokket"... *spennende* så, det er vist ikke noe sånn veldig farlig... hehe:) satser på det hvertfall... hehe:)

ok, men da er vi altså på fredtun fhs og vel, helt ærlig husker jeg for få navn!! den er litt kjip - for å si det mildt. men,men... har en liten stund til å huske det igjen:) Gudd!
gleder meg til dagene her - og kanskje spesiellt til møtene vi skal ha:) har stor tro på at Gud skal gjøre store ting her:)

så - bare å be for oss, jeg tror vi trenger det:) (mener, når trenger man det egentlig ikke?? hmmm??)

and remember: you are blessed so that you might bless others!

1 kommentar:

Torill sa...

Konge å ha dere her på Fredtun igjen :)

Gleder meg til å henge på Mosvangen mellom 14. mai og 10. juni :p

SJef å se deg igjen, dritkult å prate til laaangt på natt. Takk!

Klem fra Torill